lördag 2 februari 2008

Lördagsintryck

Det regnar och snöar och är hemskt ute! Tias har åkt på Nintendo-kväll i Kallhäll och jag ska snart treva mig till bilen och köra till syster å familjen för mys och spel. Hon håller på att bli sjuk igen, vilket är jättedrygt! Hon har inte fått sova ordentligt på hur länge som helst, och hennes imunförsvar är ju inte det bästa från början...! Jobbigt att hon fått två barn som båda har svårt att sova på natten... Stackars!!!
Jag är trött nu igen, och har inte kommit mig för att ta Chi San... Kanske dumt att ta det nu om man blir piggare och piggare fram till efter 22 ikväll! Speedade mostern på besök! Nej... det kanske inte är så bra...
Jag å Tias var på stan idag. Roligast var Picnic, Riddargatan 3. Åååååååh, märken som Green Gate, Housedoctor och rice... Jag får rent av hög puls av så snygga grejer!!!!! Vill ha!!! Har lite faktiskt, men tänk att ha en hel servis eller en kanna... en bricka... sked... eller whatever! Men just nu tillåter inte ekonomin galna impulsköp... Suck... ilandsproblem...
Nåväl... Gäääsp... Jag ska packa det sista och dra nu, så...
Tjingeling!

Inga kommentarer: