onsdag 27 februari 2008

Chokladkoppen... en oas i skidhysterin...

Jo, det gick ju bra det där! Vi var vid slottet kring 14.30. Jag hade lånat en Aftonbladet-jacka som var så stor att jag kunde ha den över min ullkappa! Great! Tills regnet öste ner och jag var tvungen att hjältemodigt ta av mig den yttre jackan och lägga den om kameran. Kameran som är värd 500 000 kr...
Vi jobbade hårt och var tillbaka på redaktionen 17.45. Gjorde fler intervjuer än vad som syns i denna länk. Till exempel med både Charlotte Kalla och hennes pappa!
Tog oss en liten fikapaus när det var lugnt, och jag måste rekommendera Chokladkoppen i Gamla Stan. Vi drack vit choklad och delade på en Valhrona-boll, dvs en chokladboll gjord på lyxig Valhronachoklad..! Jag längtar redan till nästa gång jag ska dit, för både dryck och boll var rent himmelska!!!!! Man är inte van att få en upplevelse när man fikar i Stockholm. Det brukar vara dyrt och rätt tråkigt, så jag säger bara: Gå till Chokladkoppen!!! Enda nackdelen är att det brukar vara rätt fullt där. Populärt ställe...
8-18.30 jobbade jag idag. Länge... Och imorgon ska vi till Arlanda , så jag blir upplockad här kring 7.30.
Ikväll har vi roat oss med TV-stjärnan och Dubbat. Det senare skrattar vi åt så vi ligger dubbelvikta, så himla kul!!! Linus Wahlgren är suverän i sina dubningar, och hela idén är sanslöst rolig! Hehe...
Natti!

Inga kommentarer: