fredag 22 februari 2008

Grekisk fredag med Beatles på toppen!

Sitter i en filt och hämtar mig efter en grekisk chokladbit som inte var nåt vidare... Poseidon stoltserade på pappret. Uffa buffa...!!
Idag har jag fotograferat en stor lägenhet hos ett par där kvinnan var konstnär och mannen hade varit administrativ chef på Aktuellt! Jättetrevliga var de! Och vårvädret var fantastiskt!!!
Sen har jag varit till lillsyster och grabbarna, där mamma var på besök! Vi lekte och lekte. Oscar och Alvar är så goooa!!! Mamma med, för den delen! Hihi... och Christer, som dök upp efter ett tag.
Sen har jag å Tias haft hamburgermiddag med grekiskt tema! -Feta-ost, tzatsiki å grejer! Och medan alla andra 30-åringar kollade på Let´s dance såg vi finalen på På Spåret, som avslutades med frågor nästan riktade till mig; ) Två Beatles-frågor som jag självklart kunde svaret på. Hipp Hipp-killen tog en, men annars kunde de inget av det. Kan ni???

1. Vilken var den första skiva som All You Need Is Love var med på?
2. Vad hette trummisen som sedan ersattes av Ringo Starr?

För övrigt var jag bra i potatiskunskap också. Annars kunde jag inte mycket...

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh jag borde veta beatls kunskapen. Jag har ju till och med läst en hel bok om dem...
på fråga ett svarar jag magical mysteri nått....
Och jag har för mig att Ringo ersatte någon som heter Best...

Hoppas allt är bra i huvudstaden

Unknown sa...

Hihi... rätt gissat! Orden du missat var tour och Pete!
Ops, nu är det ingen idé för nån annan att chansa...

Annars är allt bra! Med dig med hoppas jag?!

Anonym sa...

haha nej precis nu har jag avslöjat :P sorry!

Ja allt är bra med mig! har precis varit på Rusta med en kompis och handlat lite tandborstar, hårhygien och underlakan. skönt att få sånt gjort måste jag säga!

och allt bra med dig med?