måndag 25 februari 2008

Snö, fiolträning och helgmys!

Ikväll har jag börjat min hårdträning på fiol inför Kallstämman som är i Järvsö i helgen. Helt otroligt att jag ska dit!!! Det var ju tradition för lämnge sen... när jag inte bodde i Stockholm. Jag är sååå ringrostig. Fick kramp i hela händerna när jag röjde loss bäst jag kunde i sovrummet! Men snart så lossnade det lite. Då tog Tias fram cajunboxen och så öste vi på. -Ännu mera röjlåtar!!! KUL!
Igår Var ju mamma och Christer på besök i vår mysko bostad, där man tar hissen ner till köpcentrat! Och när Solnas butiker slumrade sött, traskade vi genom gallerian till kolgrillen, där vi åt vår grekiska middag!
Sen blev det kaffe i vår fina, vårstädade lägenhet!
Här ska jag filma imorgon kväll. För Aftonbladet. Kul! Förutom att det ska bli skitväder... REGN!!!!! Nåväl, det blir i alla fall skidrace runt slottet! Behöver jag säga att snön inte kom dit på naturlig väg???
Jäklar var tiden går!!! Dags att sova redan???!
Ok, god natt, då! Och sov gott!!!
; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

En mamma i hissen. Är säker på att du hade nån slags vidvinkel - eller?
Den plåtade mamman

Unknown sa...

Jo, lite vidvinkel var det... Lill-kameran, dvs vet inte exakta inställningar! Är du missnöjd?
;)
Jag tycker du är så fin så fin!!!