torsdag 7 februari 2008

Sömnig sömnigare sömnigazzzzz... t.....

Denna dag har varit seg. Jag har ringt hit å dit för att hitta någon som kan ge mig support på mitt skärmkallibreringsprogram... men de två jag till slut "hittade" var på semester och nån annan stans, så det bidde inget. Nästa vecka... Tias verkar inte få rollen i musikvideon heller. Vi är trötta som jag vet inte vad... båda två. Det känns som om jag får kämpa för att öppna ögonen och kolla på datorskärmen... och för att inte falla bakåt och somna... åh, vad skönt det vore!
Jag var liiite piggare när jag anlände till SATS kl 12. Men idag var det en vikarie, som körde ännu hårdare med oss än vad vi är vana, på cykelpasset! Å så core... och lite styrka, sen gav jag UPP!!! -Och blev jobbigt trött. Extra jobbigt för att vi ska städa ikväll... Lägenheten ser ut som en ungkarlslya, och tvättkorgen är överfull. Tvättstugan bokad. Det har stinkit i kylen i flera dar också, men det trollade jag bort idag genom att slänga ett halvt salladshuvud som SÅG fräscht ut men luktade desto värre!

Inga kommentarer: