tisdag 12 februari 2008

Jobb å kaos!!!

Hua, vad bökigt allt är nu!!! Ibland känns det som om det bara blir kaos i skallen! Som det här med att få min skärm perfekt kalibrerad... HUR? Och varför måste allt va så avancerat???
Och tre fotograferingar imorgon... Stora hus och lägenheter, långa avstånd och två timmar från när jag skall starta på ena stället tills jag ska vara på nästa, parkerad och redo! Jag kommer absolut inte att hinna äta. Går hemifrån 8... Kommer hem vid 15-tiden i bästa fall...
Nåväl, idag har jag i alla fall varit med Bitte på Spånga Blåband och fotat. Så kul att ta reportagebilder! Det är så mycket min grej! Så inspirerande!!!!! Och kul att se nya Erikshjälpen där, så stort och fint, välordnat och med bra priser!!! Åk dit! Precis vid pendeltågstationen i Spånga.
Jag och Tias jobbar och jobbar ikväll. Han håller på med nån skidresa (skolan) och jag har kämpat med att skriva ut kartor. Är arg på GPS:en Astrid igen. Jag kopplar in henne i datorn varpå hon gör klart för mig att jag INTE får dra ut sladden förrän jag avlägsnat den på nåt annat vis... Frågan är hur jag ska avlägsna den när den inte dyker upp på skrivbordet eller nån annan stans i min dator!!! Datorn ploppar upp STOP-skyltar när jag rycker ur sladden eller stänger av Astrid. Och på Astrid kommer jag inte ens in i menyerna när den... hon... är inkopplad i datorn. Jag som vill förbereda morgondagens lång-åk!!! Grrrrr.......
Nu ska jag göra fika åt mig å Tias så vi blir lite gladare och slutar morra!!!

Inga kommentarer: