måndag 6 juni 2011

Från TV4 till syrrans FLYTT


Jag nästan chockades av värmen när jag lämnade mitt redigeringsrum på TV4 strax före åtta ikväll.
Härligt sen att få komma hem till syrran och få god mat på deras balkong medan Tias och hon flyttade upp grejer till våningen ovanför.


De ska flytta in i en femma där de får havsutsikt från nya balkongen!!


Tias har slitit hårt idag på eget bevåg för att svägerskan ska få flytta in i nya lyan med familjen så snart som möjligt.


Och Saga har haft superkul med kusinerna medans!


Busat en massa har de gjort förstås. Det var fullt ös när jag kom dit och vi blev liiite sena hem.
Sen ville inte Saga natta förstås. Först 22.10 somnade hon här hemma i vår soluppvärmda lägenhet. Vi har fått tokfel dygnsrytm nu, och hon ska upp och till dagis imorgon bitti... Hoppas det rekar till sig med middagsvila och allt igen, som det brukar efter några dagar på förskolan.
Jag och Tias har fikat och pratat ute på balkongen till efter elva denna ljumma sommarkväll. Härligt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: