tisdag 7 juni 2011

Bilder på lillebror Olle

 Tre dagar gammal var min älskade lillebror när jag fick hålla honom för första gången, den fjärde juni.
Han var så underbar, söt, fin, mjuk och go att mitt hjärta höll på att svämma över.
 Pappa, Line och Hedda är stolta förstås!! :-)
Och Olle sov så gott i min famn. Mysigt!
 När jag efter lång tid skulle lämna över honom till min farbror Åke fick jag nästan en kram!
 Jag var tvungen att få hålla honom lite till!
 Gooos!!!!
 Finaste, goaste lillebror!
 Sen fick Åke hålla.
 Och jag fick ta lite bilder på underverket.
 På lilla foten...
 ... och handen.
 Vacker är han.
 Och ett litet skratt i sömnen fick vi.
 Så vaknade han och fick komma till pappa.
 Vilka ögon!
 Liten på skötbordet.


 Älskad pojke hos mamma och syster.
 Fina syskon.
 Jag längtar redan till nästa gång vi ses.
 Sänder en liten kram genom luften till Olle och hela familjen.
Kram!

3 kommentarer:

Hemmavid sa...

Så fina bilder. Han är verkligen en riktigt liten goding, lilla Olle!

Kramen Jenny

Unknown sa...

Jättefina bilder! Vår son Tusse som dog skulle nog väldigt gärna velat lära känna sin tremänning så söt som han är!

Unknown sa...

Ja han är precis hur underbar som helst!

Och Anne, jag tänker på er och ert fruktansvärda öde. Önskar sådant aldrig kunde hända.

Stor kram på er!!