fredag 17 juni 2011

Gravida fotografer på stan


Idag är vädret allt annat än upplyftande. Och Saga var inte glad när jag och Ankis lämnade henne på dagis. Hon älskar ju Ankis och hade allra helst velat följa med henne till Spånga. Jag, som jobbade sent igår, hade gärna varit hemma med Saga en dag som denna om det inte var för att jag och Frida äntligen hittat en tid då vi båda kunde träffas med våra stora magar.


Underligt att hon ligger två månader före mig i graviditeten även denna gång. I början av augusti är det dags så hon har precis slutat jobba. Skönt!


Vi tog en promenad från Slussen till Mariatorget där vi fikade gott på Kafé Rival. Exklusivt te hade de vilket starkt uppskattas från min sida. Och så är det kul att snacka med en branschkompis med samma familjeförhållanden som mig!! De växer inte på trän.

Nu är klockan halv två och jag sitter på tunnelbanan hem. Vrålhungrig och kissnödig. Vi gick ju på en liten shoppingtur till Skanstull också. Jag provade några plagg men det blir allt svårare att hitta något i takt med magens växande.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: