torsdag 30 juni 2011

Lite picknickbilder från igår...

 Vi körde samma race igår som under tisdagen. Skillnaden var att vi åt hemma och att jag denna dag tog med mig systemkameran ut. En massa glass blev det också, och det var riktigt kul att Malin och Stella kom och mellisfikade med oss även denna dag.
 Jag har noggrant sållat ut de gladaste bilderna kan tilläggas, för det var inte hela tiden glada miner. Saga var inte stormförtjust i att Stella lånade hennes boll och Stella gillade lika lite att Saga lånade hennes hatt...
Men lite kul var det.
Och att springa en sväng i gröngräset är ju aldrig fel.
;-)
Idag har jag jobbat hela förmiddagen med ett filmprojekt jag blivit anlitad att redigera hemma, och så är jag på TV4 sedan klockan tre fram till 23. Puh!!!
De här bilderna har jag i all hast snabbredigerat i iPhoto. -Enda sättet att hinna få ut dem på bloggen...

Inga kommentarer: