tisdag 2 augusti 2011

Älsklingsdotter på blixtvisit

 Underbara Saga... Vi tittade på Allsång på Skansen det sista vi gjorde innan Saga skulle sova i kväll. Mysigt!!
 - Även om den lilla tösen inte kan sitta still länge alls.
Go är hon i alla fall. Till tusen!
Vi har haft knappt två dagar på oss att umgås... - Mysa och kaosa i Skytteholmsparken igår och rensa skafferiet och frysen samt frosta av, vilket har tagit hela den här dagen.
Jag har tyvärr varit allmänt graviditetslabil och snyftat bort halva dagen idag... men den tog sig i slutet och det känns SKÖNT att vi (TIAS) fått bort hemsk ohyra i skafferiet och slängt ur frysen allt vi ändå inte vågat äta.
Imorgon far familjen till Verkskär igen och jag blir ensam kvar. Det känns jobbigt men går säkert bra. Jag jobbar ju klockan 10-20 tre dagar i streck och två mornar på det, så jag skulle ju knappt hinna se Saga dessa dagar ens om hon varit hemma. Och nästa vecka är jag ledig så vi kan umgås igen. Hela familjen!
;-)

Inga kommentarer: