fredag 19 augusti 2011

Kaos på börsen och stress i redigeringen

Jag kände mig rent av febrig när jag lämnade Saga på dagis och släpade mig till dagens tiotimmarspass på TV4 i morse.
Och det blev en dag fylld med jobb. Men trevligt har det varit. Först jobbade jag länge med ett reportage om att bokstavsbarn inte får den hjälp de behöver i skolan. Det inslaget ska gå på måndag måndag.
Inslaget jag skulle leverera härnäst klipptes i sista i minuten innan jag fick sända det direkt från redigeringen. STRESS!!! Inslaget toppade sändnindgen och handlade om världens börskaos.
Fallet%20forts%C3%A4tter%20f%C3%B6r%20v%C3%A4rldens%20b%C3%B6rser
Jag är trött som sjutton. Förkyld och gravid i kvadrat. Och Saga vägrade lägga sig i kväll... Jag kom hem ca 20.30 och skruttan somnade först dryga två timmar senare, efter många fajter.
Jag trotsar nu både trötthet och kissnöd över en kopp te. Måste ju få liiite egen tid också!

Inga kommentarer: