lördag 27 augusti 2011

Lyxfrulle, racershopping och tunnelbanestress




Jag fick sovmorgon till nio i morse innan vi gjorde lyxfrukost och åt på balkongen. Härligt med en massa frukt, Valios bästa Jordgubbsyoghurt, bröd och framför allt en kaffedrink med mörk choklad och vaniljsyrup i. Mums!!!



Sen gjorde jag mig i ordning medan Saga å Tias pysslade i vardagsrummet.



Saga dansade till Popular och sen Pippisången. Då var pippidockorna med och levde loppan.



Efter en sväng nere i gallerian och lite kiwiätning i soffan bar det sedan iväg till Bromma Blocks där vi lyckades byta Tias snygga födelsedagsskjorta.
Vi upptäckte också att Babyproffsen fanns där! Och de säljer ju syskonvagnen vi funderar mest på just nu, Babytravel Dublin. Kul att Saga passade så bra i den och att det fanns mycket plats över! Det kanske blir en sådan alltså. Testade även Urban Jungles Mountain Buggy, men den är ju några tusenlappar dyrare...



Vi fick skynda oss hem till Solna sen och köpa mat på MAX. Gott! Men jag var tvungen att RUSA til tunnelbanan efter tre minuter för att hinna till jobbet i tid.
Nu sitter jag på TV4 och känner mig trött... och lite dum som aldrig vilar tillräckligt. Men men... Nästa vecka, DÅ ska jag vila!
;-)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: