tisdag 9 augusti 2011

Vackra Saga i Trönö

 Igår när vi kom hit fick jag och mamma fotofnatt och tog massor med bilder.
 Jag började med några på henne och Saga innan mamma tog över och plåtade sin gravida dotter med barnbarn. Fina bilder blev det så ni får ta del av en hel hög!

 Både jag och Saga var superglada att äntligen ha anlänt till Trönö. Det enda som stör i bilderna är att mitt högra öga är riktigt svullet av en vagel...
 Saga vet så väl vad som finns i min mage. Och jag tror hon börjar inse att bebisen så småning om ska komma ut också.
 "Då ja toja hystej!" brukar hon säga. ("Då blir jag storasyster!")
 Hon älskar när vi tokar och busar, och vissa konster klarar jag fortfarande av fastän jag snart går in i trettiofjärde graviditetsveckan.
 Saga vill gärna klättra runt, testa vad hon klarar och leva lite farligt. Lite jobbigt tycker den havande...
 Men hon gosar mycket med min mage. Mysigt!


 Och mina örhängen är ofta intressanta.

 Sagas älskade mormor fick till riktigt snygga bilder. Kirsten Bjerknes heter hon. Värd lite cred minst sagt!
 Kul att ha tycker fotonörden som sällan får vara med själv i naturlig pose.
Saga kliar nosen.

Idag har hon varit så busig att det faktiskt varit riktigt jobbigt. Men lite kul var det att åka in till stan och hälsa på mormor på Söderhamns Kuriren!

Nu sitter jag med nya datorn vid köksbordet i Trönö och är glad att jag kan fixa bilder och blogga HÄR!!!

Inga kommentarer: