lördag 6 mars 2010

En lördag med mååånga steg!

Saga vaknade kvart över sex imorse IGEN!!! Så jag var uppe med tuppen.
Tack vare det kom vi ut på promenad hela familjen redan vid tiotiden på morgonen!


Vi gick in till St Eriksplan...


... där vi fikade på Kafé Rörstrand. Mysigt, billigt och GOTT!


Sen gick vi till närmsta lekpark där Saga fick gunga. Riktigt kul för minsta tjejen i parken!


Hihi!


Väl hemma hade Saga sovit en sväng till.


Vi föräldrar var dock supertrötta. Min stegräknare stod på 17 000 steg!!!


Efter liiite vila var jag å Tias tillräckligt pigga för att göra risonisallad och äta. Saga blev dock snart väldigt sömnig.


Hon vill gärna ha min iPhone! Nu ska hon sova. Själv sitter jag på tunnelbanan, ska till Stallet å dansa polska med syrran. Kul!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: