söndag 7 mars 2010

En ovanlig systerkväll

För tio år sedan hade det inte känts lika udda. Men polskedansandet har verkligen kommit i skymundan då barn och jobb vänt upp och ned på våra liv.


Ikväll var det dock fullt ös på Stallet här i Stockholm and we was there!!! Ola Bäckström och Pär Gudmundsson spelade sina älsklingslåtar till dans. Helt underbart! Och jag å syster dansade polska så vi blev helt snurriga.


En hel del systersnack blev det också mellan låtarna.


Lena Jonsson och en gitarrist spelade till dans i "pauserna". Ett jäkla drag var det!
Nu har jag precis kommit hem efter en timmes snurrande i Stockholmstrafiken. Satte mig på ett tunnelbanetåg i Kungsan och väntade... tills de sa att det varit en olycka på T-Centralen. Igen!!! Så det blev taxi. 300 kr...
Huvudvärk har jag. Ska ta mig en macka och en Ipren innan jag lägger mig. God natt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: