tisdag 2 mars 2010

Myskväll med Saga, Tias och Dan;-)

Jag har haft en underbar eftermiddag och kväll och fått mysa massor med Saga.Hon har gladeligen lekt med mitt passérkort medan jag snusat henne i nacken. Vi har gått en promenad, lekt och busat. Saga ålar sig framåt allt fortare så det gäller att vara med. Hon har även badat ikväll, vilket inte alls var roligt tyckte hon.
Hon är vår lilla solstråle, Saga. Tias har trivts riktigt som pappaledig. Han är dessutom huslig och håller ordning. Ikväll har han dammsugit och lagat urgod mat; vår tortelllinilåda med färskpasta, mosarella och parmesan. Mums!!! Medan jag tagit hand om Saga:-)
Vi har struntat i TV:n och istället lyssnat på Dan Tyminski på Spotify. Hans skiva Wheels har rullat om och om igen och den är så bra! Låten The One You Lean On är helt underbar.
Det blir 5-13 på TV4 för mig även imorgon, så jag ska lägga mig nu.
God natt!

Inga kommentarer: