lördag 27 mars 2010

Sömnig lördag

Fy tusan vad trött jag är. Saga väckte mig halv fem imorse och sen var det jobb på fyran mellan klockan sex och tolv.

Saga å Tias mötte mig sen och vi gick till Himlas härliga outlet. Sen fick vi lunch hos syster. Kanon!
Det bar full fart på Alvar och Oscar... och inte minst på syrran som bakat massor inför morgondagens barnkalas, då Alvar ska firas av sina kompisar.
Mig var det annat med. Jag var helt slut redan då. Ändå gick vi till Fältis efter maten. Saga var arg till tusen, vilket hon är väldigt ofta nu för tiden.

Det blev dock bättre när hon fick sitta på pappas axlar.
Jag ville förnya min vårgarderob för första gången på två år, men hittade ingenting!!! Drygt. Lite fina, somriga Saga-kläder på H&M hittade vi dock.
Saga har inte sovit middag alls idag... så hon är helt slut. Gråter och gråter. Hon har haft massor med sovchanser men totalvägrat att slappna av. Nu ska vi göra mat. Sen får väl både jag å Saga lägga oss!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: