tisdag 16 mars 2010

Loket har börjat rulla...

Efter denna pysseldag då jag tagit alla tillfällen jag haft (när Tias har varit hemma) att ringa på TV-jobb och fixa med bilder för att fräscha upp min hemsida... känns det som att det tunga, rostiga loket sakta börjat rulla. Min verksamhet håller på att vakna till liv. Jag har dock mycket kvar. Loket skall ses över och putsas upp tills det blir skinande blankt. -Min hemsida är i stort behov av ny layout, nya undertexter och nya gallerier... Den känns minst sagt mossig, fem år gammal som den är. Och inte en ny bild har jag lagt ut sedan hösten 2007!!!
Inte förrän idag, då jag gjort ett album med namnet Saga, där jag lagt upp dessa två bilder från när hon var bara någon dag gammal och alldeles alldeles underbar.
Fler bilder är på gång. Och Sagas album ska få sällskap av Maria och Niclas bröllop samt vackra naturbilder från Råstasjön i höstas.
Nu hoppas jag bara att det löser sig med ny layout snart. Jag ska minsann se till att mitt tunga lok snart rusar framåt som ett x2000!

Inga kommentarer: