söndag 21 juni 2009

Systerdag i Solna centrum

Idag har jag varit nere i gallerian med Saga för första gången. Syster kom hit och vi skulle mötas för lite racer-shopping mellan amningarna. Riktigt kul att få komma ut, trots att tröttheten fick mig att känna det som om jag gick på moln. Shoppade lite på PO.P, Apoteket och Ica, och fick sen bära hem en skrikande bebis, haha!
Syster gjorde mat medan jag ammade, vi åt på balkongen, Tias kom hem efter presentshopping (jag fyller år imorgon) å sen har vi bara myst. Skypat med pappa, kollat på bilder från BB, druckit läsk på balkongen i kvällssolen och så har syrran bakat en tårtbotten.
Nu är det sovdags!


- Bloginlägg från mobilen ;-)

2 kommentarer:

Emma sa...

Grattis på födelsedagen Ida.

Anonym sa...

Grattis, grattis på födelsedagen!
Här putsas och fejas det inför firandet. När det nu blir av. Bullarna ligger i frysen och väntar...
Kramar från mamma