måndag 22 juni 2009

Födelsedag i amningens tecken...

Ja, så är man 32. Känns helt ok nu när jag ändå har en liten! Födelsedagen har känts helt ovidkommande en sommar som denna, men dagen har varit bra!
Jag fick sova lite mer än vanligt inatt. Bra start alltså, liksom lyxfrullen jag fick på sängen av Tias!
Sen blev det värre... Saga skulle antagligen ta igen den amning hon sovit bort både under söndagkvällen och under natten. -För nu skulle hon amma i ett kör!!! Jag hann knappt ta nån paus! Tilläggas kan att det gör ONT också. Pappa kom hit från Trönö och fick koka potatis å hålla på. Jag fick amma och äta samtidigt och Saga skulle äta i ett kör fram till efter sju. Jag hade då försökt mig på att köpa en nagelfil på bebisaffären nere i Gallerian, men det slutade med att jag halvsprang hem medan Saga skrek i vagnen så hon höll på att tappa andan. Ingen nagelfil hade jag lyckats köpa heller...
Från åtta sov hon dock ett tag, så jag hann fixa den goda hallontårtan och äta grekisk hämtmat på balkongen med pappa, Elin och Tias. Kort amning sen före fikat...
Sen har hon sovit tills nu... Mata igen alltså. Sen -God Natt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott....ja du har ju fått den bästa presenten i förskott så är det ju....Det tyckte även Daniel när Axel kom dagen före hans fösseda!!!

Vi ses till helgen om jag minns rätt?!

Lena