söndag 8 februari 2009

Semmelfrossa!

Mmmmm... Jag var sugen på semlor redan när jag vaknade imorse, så när Ankis och Ulf kom med lyx-semlor åt oss... ja, ni ser själva! Haha...
Glupsk!!! Haha, semlerna kommer från Balders bageri och det är vaniljkräm i mitten, innanför mandelmassan. Mumma...
Ulf tog en traditionell och skyllde på att han är gammal, haha...
Myspys i vårigt kök med helt nyuppsatta gardiner från Indiska, superfina verkligen! I bakgrunden ser ni Sundbyberg!
Inatt fick Tias känna bebisens första spark!!! Jättekul! Första närkontakten med bebben, som varit rätt pigg inatt och idag. Sånt gillar jag!
I övrigt har vi varit på Kolonn Auktioner en sväng. Vi hade budat en massa på internet men fick inget, tyvärr.
Handlat har vi också och ätit goood middag, lyxig sallad med avocado och en massa jox i och vitlöksbaugett till det.
Jag har läst om gravidkost (semlor ingick inte i basbehovet tyvärr) och röjt i köket nu medan Tias lånat min dator för jobbändamål. Skidresan stundar så han har att göra!
Jag funderar och funderar... En av livets stora frågor nu är om jag ska köpa en iPhone eller om det helt enkelt blir för dyrt... Vill ha en, men de kostar ju skjortan!!!!! Kanske en bagatell att tänka på teknik nu, när bebben sparkar... men det är just därför jag funderar. -Har jag råd???
God Natt och sov gott alla!

Inga kommentarer: