onsdag 4 februari 2009

Försäkringsstruuul!

Två lediga dagar mitt i veckan... Hade varit helt UNDERBART om jag kunnat göra vad jag vill och om inte allt krånglat så förbannat hela tiden!!! Grrrrr!!!!
Just nu sitter jag i telefon med Folksam... eller ja... det verkar ha brutits, för det var väldigt länge sen kvinnan i luren sa att hon skulle koppla mig vidare. Krånglet ligger i att jag ska skaffa mig en gravidförsäkring, och att jag fyllt i ett formulär på internet två ggr och båda gångerna fått upp ett felmeddelande. Nåt jävla fel har uppstått och jag ska kontakta IT-support om felet kvarstår. Ok??? Folksams IT-support or what??? Hon på Folksam visste ingenting, det lät på henne som att den där försäkringen bara går att få genom att fylla i alla j-la rutor på nätet. F-ck... som om jag inte var sen nog redan... Jag har ärenden på stan, måste momsa och boka resa till Barcelona så jag har INTE TIIID med det här! MORRR!!!

Inga kommentarer: