fredag 13 februari 2009

Äntligen helg!!!!!

Strax dax att bege sig hemåt. Väl värd en helg, som vi fått slita med utrikesnyheter idag (liksom igår). -Den ena grejen omöjligare än den andra, bilder som kommer jättesent och inte är bra eller är för hemska. Hua, och vi stod för de tre första grejerna i 22-sändningen, två inslag och en livespeak. Jag är helt slut nu!!!
Lunchade i alla fall med mamma på Belgobaren idag. Jättekul! Hon kom med tåget halv ett, och vi hann shoppa och ha lite kul innan vi tog bussen hit till tre.
En ursnygg vit, lång kofta på gravidavdelningen köpte jag, och fick 20% rabatt igen! Guld! Och ett till svart linne. Idag har jag på mig en ursöt svart västklänning som syster har haft när hon var gravid. Inte köpt på en mammaavdelning men ändå perfekt.
Nu må väl alla veta snart här på jobbet?! En tjej utbrast NU syns det idag, haha. Men så var hon en av de första här jag berättade för också!

Inga kommentarer: