fredag 20 februari 2009

Early morning work

Uppe med tuppen. Ja, vad gör man inte för att få komma till sitt Trönö!
Igår höll jag på med Islandsinslaget hela min tiotimmars arbetsdag! Förutom 45 minuter som jag fick ägna åt ett inslag om den dystra arbetsmarknaden...
Skönt att de lyckades hålla mig fri under kvällen så jag hann få in musik och känsla i jobbet samt få alla ljudnivåer rätt! Det går imorgon lördag på Nyhetsmorgon och handlar om en isländsk författare, om ni skulle kolla!
Tias hämtade mig här vid halv åtta och så for vi raka spåret till MAX... Mums! Varsin originalburgare samt strips, lökringar och en cola att dela på... hemma vid köksbordet. Hemskans onyttigt, men himmelskt gott!!!
Nu sitter jag i utriket igen... hoppas slippa leta ihjäl mig efter bilder idag för det är det värsta!
Hoppas också slippa stressa, för det känns nog så knäppt att jag jobbat så hårt i veckan och nu sitter här från klockan tre...

Inga kommentarer: