tisdag 10 februari 2009

Jobbajobbajobba...

Puh, vilken dag!
När jag kom klockan tolv fick jag köra igång med att klippa två treminutersinslag med Bo Holmström. Lite drygt tre timmar tog det vilket kändes rekordsnabbt! -Mycket på grund av att han under en jobbresa fastnat längre än önskat på ett SJ-tåg och därmed hunnit förbereda sig rejält!
Jag åt sen (min underbara broccoligratäng från igår) innan jag ljudmixade och bildfixade fram till 17.20 då jag började klippa inrikesjournalen med Anja. -Tre ämnen, snygga bilder och vi var klara kvart i sju. Duktigt tycker jag, och snyggt blev det!
Vi skulle dock ha klippt löpet också... men det slapp vi som tur var... -annars hade det blivit superstressigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se din blogg IdaFrida=) det är jag och bo som kallar dig det nu och kanske fler=)

Unknown sa...

Haha, ja, jag är lite van... Heter men Ida Frid får man skylla sig själv!
=)