onsdag 25 februari 2009

iPhone-lycka och finalklipp

Sista kvällen på mitt TV4-vikariat. Massor med teknikstrul har det varit, men allt har funkat till slut. Branden i Uppsala, lite kortningar till 22-sändningen samt löp och mellanlöp har jag levererat ikväll. Inte minsta dyster är jag, för jag antar att jag är tillbaka snart!
Det största som hänt idag för min del är att jag köpt min iPhone, ÄNTLIGEN!!! Jag blev kvar på Telia på Fältis i 30-40 minuter!!! Expediten hjälpte mig att installera telefonen (utan att jag bad om det) och importera kontakter från SIM-kort etc. Jag fick 100 kr rabatt och fick reda på att jag egentligen inte skulle ha kunnat köpa den förrän sista februari!!! (Sist jag kollade, i början av januari, sa de ju 4 februari!!! Allt beror på att det bara får vara tre månader kvar på min bindningstid), men han fixade det, så det var nog tur att jag hamnade hos just honom!
Hann träna också, men sen blev det stressigt till jobbet. Tur att det var lugnt ett tag så jag hann äta lunch och få mig en tårtbit (vi firade gårdagens framgångar med Vickans förlovning, att allt gick så bra med bauta-pådraget!).

Inga kommentarer: