onsdag 11 februari 2009

Kärnkraft, ränta och magsprattel!

Liten jobbrapport. Kortade gårdagens kärnkraftsinslag med Bo när jag kom hit, för vi sänder ju nästan alltid samma inslag fast kortare i 22-sändningen... (Det behövs alltså två versioner av varje inslag. Ofta kortar man ner inslagen mellan 19-sändningen och 22, men finns det tid så är det ju bättre att göra på detta viset!) Imorgon torsdag samt på fredag ska de förhoppningsvis gå. Kolla då!
Efter en trevlig lunch med Mirjam, som för övrigt fick mig att ställa mig upp och visa gravidmagen (med kläderna på men det förstod ni nog, haha), blev det sen klippning av dagens toppnyhet, bankernas räntesänkningar. Lite svårt bildmässigt trots att jag hade bra bildmaterial att ta av. Men resultatet blev jättebra, så kolla gärna om ni hinner!!! Kl 19 i kväll samt säkert en nedkortad variant kl 22...
Riktigt roliga jobbdagar idag och igår! Snackat med trevliga människor och klippt bra och roliga inslag. Superkul faktiskt!
Men bebben gillar inte mina mammajeans som trycker in i magen... tror jag... för den känns allmänt rastlös. Har inte varit stilla många timmar idag, haha!

Inga kommentarer: