måndag 16 februari 2009

Press...

Barnmorskan hade nog rätt i att man har dagar då man är långsam när man är gravid. Det var där hon betonade att det inte är en sjukdom... -D-U Ä-R G-R-A-V-I-D!
Under första inslaget jag klippte idag kunde jag inte alls hjälpa att vi blev sena med, för jag förberedde allt möjligt men fick vänta på texter, göra om när vi gjort klart etc.
Problemet för mig kom när jag skulle börja med nästa grej och var helt slut i huvudet!!! Kunde inte koppla om! Vi hade supermycket bilder och jag hann inte gå igenom dem innan, vilket jag brukar göra... så det blev kaos i skallen vilket resulterade i att jag fick kämpa för att lyckas klippa ihop inslaget!
Nu skulle jag egentligen äta lite å dra hemåt, men måste visst ändra en grej i inslaget för att det ska till en nyhetsbyrå!
Hilfe.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ida!
Jag gillar verkligen din blogg den är så skönt positiv och med fina bilder. Jag har precis haft ett vansinnigt vredesutbrott på ett par ungar!!! Jag var bara tvungen att gå undan ett tag för att lugna mig. (Ska egentligen va rastvakt.) Då är det extra skönt att fly till en lite trevligare värld. Ja, nu känns det lite bättre så det är väl bäst att jag går och kollar så att de inte slår ihjäl varandra där ute.;)
Kram/ Janna

Unknown sa...

Haha, kul att du gillar bloggen!
Det låter hårt att va rastvakt!
Lycka till och kram!