torsdag 26 februari 2009

Brottning och mammakläder..!

Puh, jag är helt slut. Tias far runt som en (trött) duracellkanin och svabbar golven. Vi närmar oss slutet på storstädningen inför helgens storbesök från Skåne. Tre nattgäster som stannar i två nätter, inte dåligt! Och vi blir nog åtta personer som äter middag i köket både på lördag och söndag! Kul! Hoppas jag känner mig piggare imorgon bara...
Allt detta är händer pga brottnings-SM, där Zacharias, Tias brorson, deltar. Spännande! Vi håller tummarna för att han vinner i sin viktklass!!!
Idag har jag köpt helt underbara mammakläder på Topshop! Otippat att de har en sån bara "Maternity"-avdelning. Ett långt ursnyggt linne/tunika med veck och broderier för 449 kr... Jag blev riktigt snygg i det och det kommer dessutom att funka perfekt efter graviditeten! Och så ett svart ribbstickat linne för 99 kr och världens mjukaste, skönaste tights med resår nedanför magen, som ändå inte skar in nånstans!!! Otroligt! Ibland funderar jag på om jag skulle börja skissa på mammakläder... för utbudet är så dåligt och alltför mycket kläder skär in nedanför magen, vilket är rent hemskt och gör att man får ONT! Jag går liksom i samma kjol och mammastrumpbyxor nu hela tiden... för det är typ det enda jag kan ha!

Inga kommentarer: