måndag 3 mars 2008

Kallstämma och Vasalopp!

Vilken superhelg jag haft!
Kallstämman ja... Tio år sen sist, vilket känns helt galet! Jag var ju där varje år innan dess!
Ringrostig som jag är hade jag ju tränat lite, och jag var fast besluten att prioritera SPEL denna stämma, vilket jag också lyckades bra med! Och jag fick spela dal-låtarna som ligger mig varmast om hjärtat. Tiden rände iväg och jag tog inte ett enda steg på dansgolvet. Det hade i och för sig varit kul, men jag fick ju spela istället! Jag tog dåligt med bilder också, vilket är olikt mig. De jag tog är så dåliga och icke stämningsfulla att de får stanna på min dator... Däremot filmade jag lite med min partykamera, när alla var på väg hem och det uppstått ett spontanspel i hallen på Stene Gård! Det kan ni se här! Hehe...

Jag och pappa kom hem till Trönö efter 2.30 på natten, och fikade till 4! Lite tokigt men trevligt!
Nästa morgon var jag uppe kl 10. Vasaloppet på TV:n, och pappa stekte amerikanska frukostplättar!
Brunch blev det, uppe i soffan. Myyysigt!!!Målgången. Pappa blev lite inspirerad, tror jag!
Sen blev det en promenad runt byn i snöslask! Å så gick jag hem till mamma och Christer och åt köttbullar och hallonpaj. Mums! Anna-Maria och Fredrik var på besök med Siri och Valter. Kul! Jag stressade upp till Mormor på sockerkaksfika också. Undrar om jag gått upp nåt kilo i helgen...
Mamma, Siri och Valter kom upp och lekte lite också!
Jag fick en seg resa hem med buss. Nu är jag tillbaka på bladet, och vet inte vad som väntar denna vecka, mer än att kvällarna blir hektiska. Jag är dessutom trött efter helgen... gäääsp! Så jag hoppas att jag orkar med allt och att det känns kul ändå..: )

Inga kommentarer: