lördag 15 mars 2008

Patrik Sjöberg-länk och feber...

Snörvel snörvel...
Somnade som en stock 12 inatt och kom upp 10.10 idag. Snorig och dan. Med 37,8... känns som om jag skulle ha högre feber. Vill krypa ner i sängen igen, men vi ska åka till Uppsala och pejla billäget där. Mest för att vi inte får mycket för vår bil på Peugeot i Kista. De sa att vi kan ta 72 000 kr för den privat och att vi lätt får den såld. Men efter över ett dygn på Blocket har ingen hört av sig, trots att vi sänkt priset till 65 000 kr. Bra pris, faktiskt! Fin är den ju! Borde dock få in en bättre bild kanske..! Utan frost...
Nu har jag länken till mitt och Jennys inslag om Patrik Sjöberg! Detta är jag nöjd med. Jo, detta och Hockeylegenderna Kallur och Persson är mina favvoinslag. Dumt att jag inte skrev till att jag redigerat på det senarenämnda... Jag behöver ju cred för att komma vidare!
Igår ringde de från TV4 igen, så jag ska dit på måndag. KUL!!!

Inga kommentarer: