måndag 24 mars 2008

Birka Paradise-rapport!!!

Vi har haft det jättehärligt!!! Ankis och Ulf bjöd mig och Tias på påskkryssning med stor buffé, och det kändes som en minisemester!!!
Det allra bästa finns tyvärr inte fotodokumenterat. Jacuzzin... ute på däck!!! Och ångbastun. Underbart!!!!! Att sitta ut i ett ångande, varmt, bubblande bad. Kallt i luften. Andra ggn gjorde jag en handduksturban, vilket var väldigt bra gjort. Som en mössa över mitt våta hår! Ansiktsbehandlingar tog vi också. Mmmmmmmmm...
Sen åt vi nåt väldigt. Gott, förstås. Och så vaktade vi Ankis öl när de dansade och dahnsade... till musik som inte riktigt var vår stil! Vi gick upp på Paradise Beach och dansade disco, till slut. Och bäst drag blev det på Wild Dances, Ukrainas vinnarlåt, och årets svenska vinnare, Perelli! Då såg jag så här glad ut. Schlagerfeber!!!
Dansade till ca 2.15. La oss sen, nöjda och belåtna!
Fick en fin dag sen, lyckades mitt i allt se mitt inslag i modedelen på TV4. Här tar vi en nypa luft, mellan töntig frågesport och äckliga köttbullar... Nöjda ändå. Allt annat har ju varit bättre än någon kryssning vi varit på tidigare. Jacuzzin var bäst.....
Promenad till Ulfs bil. Fiiin utsikt! Hehe... (För den som inte ser det är det båten vi var på nyss.)
Kram och god natt!!!

Inga kommentarer: