torsdag 20 mars 2008

Let´s dance och Hellström före påsk!

Idag bidde det Let´s Dance för hela slanten. Jag och Tobbe drog till SVT och körde hårt, helt enkelt. Tre par kvar i leken. Glada och trevliga. Mycket skratt, och lite munhugg. Kul! Sen, efter lunch, har jag (efter till stor del Tobbes anvisningar) klippt ihop ett halvlångt inslag med mycket pet samt ett kort som gick racersnabbt! Det korta (munhugg) ligger ute nu... Kolla här!
Och kolla på gårdagens jobb, Håkan Hellström!!! Lite komiskt att han tittar upp på mig stup i ett. Ser lite roligt ut. Hehe...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi.. ida... va go han verkar Håkan! verkligen! å så söt han var som kikade upp på dig... men jag undrar..
-stod du å fipplade med kameran.. eller stod du bara där å såg söt ut?? hihi
;)
kramar å GLAAAD PÅKS på er
/sussi

Unknown sa...

Hehe, jag såg söt ut förstås;)
Nej, jag kollade faktiskt i kamerasökaren nästan hela tiden och tänkte "...men du ska ju inte titta på mej!" Men han var ju så söt och trevlig att jag tittade tillbaks ibland, förstås!
Kramar och Glad påsk på dig med!!!