fredag 14 mars 2008

Schaban och Ask

Förkyld till tusen... trodde att jag skulle gå tidigare idag, men bidde kvar. Inslaget om Patrik Sjöberg drog ut på tiden. Speakar skulle bytas ut och jag la mycket tyngd på snygga bildsjok till musiken. Har fått mycket uppskattning och beröm för inslaget, både bilder oc redigering, så det är superkul! Har dock inte hittat det på webben än, så jag avvaktar lite med länken!
En annan länk kan ni dock få nu!
Schulman plussar Rami Schaabans blogg! Undrar hur många pluss jag skulle ha fått...
Jo, jag fick ju avbryta mitt redigerande stup i ett också, för filmning i huset, synk med Beatrice Ask på Rosenbad, klippa bort olämpliga citat som Schulman kläckt ur sig (till Aftonbladet webbtvs förtjusning, dock inte till de övre cheftenas...) etc.
Aftonbladets webbtv har i alla fall ränt om TV4 nu, så vi är större än hela deras sajt! I alla fall denna vecka! Kul!
Sen hade vi tur gällande vår bokade Peugeot! Bilförsäljaren fick åka hem och vabba, så vi fick mer tid!!! Till på måndag! YES!!!
Hoppas vi får vår bil såld också, bara... Här har ni annonsen på Blocket!!!

Inga kommentarer: