torsdag 13 mars 2008

Sussi-kväll och bilnojja..!

Efter en kul dag på jobbet (enda rycket utanför redaktionen var Alex Schulman-mötet, som jag hoppas slippa läsa om i hans blogg... och sen schlagerhysteri på väg tillbaks till redaktionen; "Ont det gör ONT MEN DET GÅR... la la la...") - var det dags att träffa Sussi, äntligen hemkommen från Thailand! Vi börjar vår kväll med hattprovning på söder...
Cowgirl, yeah that´s me!
Den här ville Sussi bra gärna ha, och det var ju HALVA PRISET!!! Dvs 500 kr... så det bidde inget av med det!
Ugnsrostade grönsaker med kycklingchorizo. MUMMMS!!!!!
Ljungberg, grön och fin som alltid. Jag gosade med honom och han myste.
Thailand var det ja... Jag vill också åka dit och köpa såna fina saker som dessa lampor.....
Sen var det denna dag då... Jobbar granne med Globen, och vilka är där nu om inte alla schlagerstjärnor!!! Dessa, tvillingbröderna Rongedal skrev autografer i gallerian när jag skulle hem.
Hem ja... och sen vidare till Kista. Peugeot hade miljökväll med sina Bioflexar... bra erbjudanden gjorde att vi köpte en!!! Eller ja... preliminärbokade till imorgon. Så vi får tänka så det knakar ikväll, och hoppas komma fram till rätt beslut.....
Hoppas jag kan sova trots detta, för natten till idag sov jag jättedåligt, och var upp 4.10, desperat över att halsen värkte! Hittade halstabletter och panodil... snöt mig så det gjorde ont och så vidare...
Har lagt ut Schulman/Shaaban på webben idag, och börjar sakteliga bli klar med Patrik Sjöberg-inslaget. Imorgon så!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahah såååå snyggobilder du tog! det är ju ingen hejd på det. hahahhhaa
ljung bergberg blev då toksnygg. som alltid!
han kom å ville kela lite nyss.. myskillen :)
kramar från oss båda