måndag 31 mars 2008

Redigeringskamp och mäklarberöm!

Puh... Jobbar med Musikmuseet-filmerna idag. Inte lätt just nu. Jag har fixat mycket men har inte stenkoll på hur man med hjälp av Final Cut Studio bränner högkvalitativa DVD-skivor.
En grej hände dock idag som fick mig riktigt glad! Det ringde en mäklare från Notar och undrade om jag tar några lägenhetsfoto-uppdrag, för de saknar mina bilder så. Nu hade de ett hus för tio miljoner, och ville så gärna att jag skulle fota. Men han förstod att jag inte kan. Kul dock att de saknar efter mig och har letat mitt namn i bokningslistan i fem veckor!
=)
Och så har jag fått lite roliga mail och meddelanden på Facebook. Kollar emellanåt. För övrigt blir jag som en zombie av att sitta klistrad vid datorn och redigeringen (framför allt)... så här länge... ska nog ta en promenad innan jag fortsätter...

Inga kommentarer: