måndag 17 mars 2008

Dagsrapportering; )

Så här såg det ut när Teresa loggade Charlotte-materialet vi kom hem med idag. Bilderna var inte så blå som det ser ut här, men lite blå blev de faktiskt, trots att jag kalibrerat.
Dagens feber-rapport: 37,6° just nu. Gissar på att jag hade högre feber när jag redigerade detta.
Dagens bil-rapport: Peugeot säger att vi kan ta 72 000 kr för vår bil, men själva vill de bara betala 40 000... så vi var tvungen att släppa den idag. Ledsamt. Hoppas att folk börjar ringa på vår bil snart, att vi får den såld och att vi får vår Peugeot!!!!!
Dagens jobb-rapport: Mötet på TV4 var mycket trevligt. Jag tog inte i hand eftersom jag inte ville riskera att smitta ner mina förhoppningsvis framtida bokare. Ska nu gå parallellt med en redigerare på långfredagen=) KUL!!!
Dagens länk: Perelli i Rhapsody in Rock, ingen vila ingen ro...

2 kommentarer:

cjl sa...

Sätt ut den för 60 då så kanske den blir såld fortare.. man är ändå alltid lurad vad det gäller bilaffärer :-)

Unknown sa...

I know... Senaste bilen vi sålde blev en katastrofaffär, så man är lite rädd att ha för bråttom nu. Men vi sänker nog priset lite till snart...