fredag 30 april 2010

Mera längtan...

Tias och Saga åker till Heby idag för att sova tre nätter hos Sagas farmor.


Lilla gumsan, vad jag kommer att längta. Så här söt var hon när jag lämnade hemmet för att ta tunnelbanan till TV4. Om än lite förbryllad över att knasmamman skulle ta mobilbilder på henne mellan vinkningar och hejdåpussar.
Saga har för övrigt börjat vakna på nätterna igen. Hon får välling men förblir vaken i ungefär en timme. Jobbigt. Inatt sov hon halva natten i vår säng. Tumlade runt snarare. Så jag sov inte alls så mycket som jag behövt efter gårdagnattens fem sovtimmar... Men gosigt är det för hon har blivit ännu mer kelsjuk nu. Kramas och myser. Igår somnade hon i min famn...
Jag har en tuff jobhelg framför mig och jag kommer att sakna min lillfia. Men på måndag kommer de hem igen. Då blir det kalas!!!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: