lördag 17 april 2010

Hipstamatic Saturday

Morgon med Melodikrysset och Amerikanska frukostplättar.
Tupplur i vagnen.
Bussväntan.
En stunds resa till St Eriksplan.
Möte med Ankis och Ulf på Café Rörstrand.
Lekstund med Sagas egna gitarr.
Ont när fingrarna fastnar under strängarna...
... men skam den som ger sig!
Musik är det bästa som finns. Och det klingar härligt när Saga drar i strängarna.

Jag har äntligen lyckats ladda hem denna iPhone-applikation, och blivit helt frälst!!! Jag älskar stilen på bilderna. Och mamma känner igen touchen från de gamla instamatic-kamerorna. Det enda jag önskar är att bilderna blev i högre upplösning så de gick att skriva ut i större kopior.

Jag har haft en supersömnig dag men efter en tjugominuterstupplur på eftermiddagen kom jag igen. Beklagar att Hipstamatic-bilderna på Ankis och Saga inte blev så bra och därmed ej fick vara med i inlägget. Fler chanser kommer!

Inga kommentarer: