måndag 19 april 2010

Kungafotografering och snorig bebis...

Saga är förkyld. Hon var så ledsen inatt och kunde inte sova. Lilla gumman...
Och hon var inte gladare när jag lämnade henne och Mathias för att åka till Stockholms Stadshus och fotografera för Elekta.
Solen sken i alla fall, och det var riktigt härligt ute. Om än lite väl kallt...
Jag var tidig och hann kolla runt lite innan jag intog min position vid festentrén till Stadshuset.
Jag fotograferade när folk anlände till Stora Exportpriset 2010. För att sedan fortsätta att plåta inne i Blå Hallen då kungen och Elektas vd med flera anlände i procession innan det blev tal, prisutdelning och mingel i gyllene salen. Bilder kommer imorgon!
Efter allt plåtande fick jag smaka på kanapéerna!
Saga har mestadels varit pigg och glad under kvällen. Men hon blev allt tröttare och ledsnare ju senare det blev. Och när vi torkar näsan på henne blir hon snortokig! Haha. Det är inte lätt.
Nu måste jag lägga mig. Man vet ju inte hur mycket Saga kommer att sova i natt!

2 kommentarer:

Elin Dahlkvist Frid sa...

Skönt att det gick bra!
Vi är också rejält förkylda...
Kram!

Elin Dahlkvist Frid sa...

Kul att det gick bra!
Vi är också snoriga...
Kram!