lördag 20 december 2008

Julgranen har anlänt!!!

En fiiin kungsgran. 400 kr, det sved lite... min fint blev det!
Vi kör alltid rött, cerise och lila i granen (matchar kuddarna i soffan)! + en och annan turkos kula... eller vit...
Trött efter dagens slit. Vi har ju storstädat hela lägenheten också!
Favvodetaljer i granen; )
Och så här såg det ut när vi skulle börja med ljusisättningen! Inte lätt. Ännu svårare i en sån här bred gran!
Lite glöggfika sen. Urmyyysigt!
Jag har dock åkt på ännu en VÄLDIG förkylning!!! Har nyst och hostat som en tok hela dan, och nu rinner snoret och om jag inte tagit nässpray alldeles nyss hade ja inte kunnat andas alls med näsan. Hilfe! Jag som knappt repat mig efter förra viruset som satte igång för flera veckor sen!
Dags att sova kanske, så man blir frisk nån gång!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin gran men du måste ta en bild på håll så man får en helupplevelse.
Själv har vi rött silver och änglahår i granen!
Men GRANEN skall upp först dan innan dopparedan!