onsdag 17 december 2008

Förnyad!

Idag har jag klippt mig och köpt en ny fin klänning som jag nog ska ha på jul och nyår!
Riktigt kul! Frisyren blev en kortare, rufsig variant med snedliggande lugg. Klänningen är jeansblå med stora knappar och mycket veck. Bilder kommer. Jag köpte den på Plagg, nära min frisör ( på Ibi), St Ericsplan. De har sååå mycket snygga kläder! Många märken som inte är så vanliga, samt Twist & Tango-klänningar av det slag som inte finns på t ex MQ. Favvobutik alltså!
=)
Igår fick jag en sjukt stressig kväll i redigeringen. Ett komplicerat inslag om Quick klippte jag... med en massa grafik som skulle in på rätt ställen... och till saken hör att jag inte själv fick börja klippa på riktigt förrän ca 18.45, dvs en kvart före sändning!!! Så jag klippte under sändningen medan de ropade på mig på trillan stup i ett och undrade när jag kunde köra ut inslaget... Jag fick cred för att jag huvudet kallt. Reportern sa att hon varit med om att redigerare börjat gråta i min situation! Nåväl, det gick bra. Min puls var riktigt hög men inslaget dög... och gick ut! Sen fick jag lugna ned mig över en kopp te hos syster.
Idag har jag klippt ett längre jobb som ska gå en annan dag. Soft! Och gjort löpet (det som inleder varje sändning). Hungrig sen minst en timme tillbaka... Ska jag vänta till efter 20, när jag är hemma... eller äta nåt här???

Inga kommentarer: