onsdag 10 december 2008

Rosenrasande!

Det har känts rätt meningslöst att blogga sedan i fredags, eftersom ändå ingen kan gå in på min blogg!
Hur kan det komma sig att nåhon snor min webbadress! Och att Google inte hjälper mig sen!!! De har fått två högprioriterade mail (ett i fredags och ett i måndags morse) och inget händer. Jag är rosenrasande. Tänkte sova längre än såhär idag men låg vaken från 7.20 och hetsade upp mig, så kl 8 klev jag upp, slog på datorn och nu sitter jag här och spökbloggar, väntar på en lagom tid att våga ringa en fd It-konsult som min syster tipsat mig om. Allt för att sedan veta hur jag ska handskas med Google, och veta var jag ska gå på problemet.
Google har inget telefonnummer för support, så jag kan bata ringa till deras kontor i Stockholm (eller USA), och där kan de inte hjälpa mig utan ger mig en mailadress... och vet inget om hur långa mailköer det är. Jag ska ringa kontoret för andra ggn idag. Vad gör man?????
Jag har väl redan tappat läsare, som tror att jag slutat blogga. AAARRRRRGGGGGGGH!!!!!!!!!

Inga kommentarer: