lördag 29 november 2008

Lördagsgöra!

Vaknade halv nio imorse med halsont till tusen... Gick upp efter 20 minuter En Strepsil gjorde faktiskt susen. Nu har jag
*plockat ur diskmaskinen
*bäddat sängen
*packat ur Malungsväskan
*gjort julfint i köket och delvis i vardagsrummet... och sist men inte minst
*snyggat till mig själv!!! Jag tog foundationsmulor från mitt bästa, Youngblood, så nu är jag riktigt fin! Ser varken fnasig, rynkig eller sjuk ut! (Ni som inte läst föregående inlägg, läs det så förstår ni!) Nej, jag ser frisk, lite solbränd ut och min hy har riktigt fiiin lyster!
Svart klänning och orange, glittriga strumpbyxor samt ett hårspänne och voilá! Ja, min frisyr har gått och blivit lite tantig, så något behövde göras!!!!! Jag vill ju se tuff och söt ut! Inte tantig, för allt i världen!
Dax att ge mig ut på stan och köpa
*gardintofsar
*firewiresladd
*foundation (hur det nu ska gå)
*livsmedel
*dukar... ja, jag har att göra.
Hoppas jag dyker på nåt bra! Annars vet jag ingenting...

Inga kommentarer: