lördag 15 november 2008

Lugnet efter gårdagens storm...

Idag har jag inte gjort nåt. Jobbat sen 8 och kör på till 18, men har ugglat vid datorer, surrat med folk, ätit, gått en liten promenad på 3200 steg via Outlet (hittade inget), ätit godis och ringt till mamma samt bokat tågbiljett till Trönö på onsdag, vilket känns superbra!
Igår var det andra bullar. Körde igång på en gång och höll på tills jag slutade, fotade en trailer med Tilde som jag redigerade tillsammans med massor av annat på eftermiddan. Då hade jag även hunnit hem till Solna och filmat utanför Lidl samt nere vid Råstasjön. Fina höstbilder.
Tias är ute i Verkskär så jag blir lite ensam ikväll, men det känns ok. Sneglar nu på SOS Familj på TV3. Spännande, faktiskt! -Att se hur de löser problemen mellan mamman och tonårsdottern. Mina tonår gick rätt bra tror jag, familjemässigt. Nog var det tufft, men vi hade bra sammanhållning och kärlek i familjen, åt gemensamma middagar o.s.v. Det är bra!
; )

Inga kommentarer: