onsdag 5 november 2008

God Bless Obama!

Yes yes YES!!!
Jag och Tias satt uppe till två i natt och kollade på TV4's valvaka varvat med Folke Ryden och Bengt Norborgs fantastiska dokumentär Från Bill till Barack på SVT. När vi la oss var jag allvarligt orolig att McCain skulle ta hem segern ändå. Därför for jag upp som ett skott kl 7 imorse när Tias gått upp, satte på TV:n och blev snart lugn och glad. Obama är USAs näste president! Amerikanerna har valt en svart man som vill förändra den amerikanska politiken. Helt underbart!!!
Se och njut av denna underbara video, och dra med musen över mosaikbilderna! Häftigt gjort! Jag säger nu bara Good luck Obama!
Jag jobbar kväll nu, har klippt ett häftigt inslag med Johan Rheborg till TV4 Stockholms nyhetssändningar imorgon bitti. Snart blir det väl studiojobb för hela slanten.
Kram på er!

Inga kommentarer: