lördag 8 november 2008

Röjig personalfest

Haha, det blev kul på festen igår ändå.
Inte så kul först, att storma in i stora lokaler med jättemycket folk som druckit skapligt mycket, medan ett röjigt after ski-band öste på med rockklassiker på skyhög ljudvolym...
Inte heller så kul med discoröj till 70-talsklassiker...
Det som var kul dittills var alla trevliga, kramiga människor som dök upp ur folkhavet.
Men sen vände det och blev riktigt kul. Klockan måste ha passerat halv ett när vi kommenderades till andra scenen och ett nytt band körde igång. Orup och Lena Ph!!! Dansa i Neon, och NU tog festen vid för min del! Riktigt kul! En inte så lång men o så intensiv och bra show med de bästa klassikerna från båda. De gav järnet!
Sen dansade jag till halv tre och hade riktigt kul innan jag tog en taxi hem. Under den resan försökte jag stilla taxichaffisens nyfikenhet med att få upp locket på vår jullappshink från TV4. Hmmm... som en målarfärgshink, lika svåröppnad.
Jag och Tias fick upp den imorse... med våld! Himmelska nougatpraliner och grejer innehöll den, så vi släpar med den till Heby, nu när vi ska fira svärmors födelsedag.
Partybilder kommer en annan dag!
Kram på er, och trevlig helg!

Inga kommentarer: