tisdag 18 november 2008

Min lediga vecka, dag 2

Åååååhhh vad skönt det är att vara ledig!!! Igår var det så underbart väder att jag gick långpromenader och myste, fikade med en kompis i stan och åt gott med Tias, som var hemma pga magen. Han var inte sjukare än att det var trevligt att ha sällskap på min första lediga dag.
Idag har jag en lååång "att göra"-lista, men har inte gjort mycket... Letat halvt ihjäl mig efter mina dansskor har jag gjort. Utan resultat!!! Inte bra! Jag vill VERKLIGEN ha dem när jag ska till Malung, och jag lämnar ju hemmet imorgon. Var är de??? Vinden??? Trönö??? När hade jag dem sist??? Har jag glömt dem på Stallet (folkmusikkonsertställe) här i Sthlm tro? Gaaahhh!!!
Men sen har jag haft det sååå mysigt! Min älskade syster kom hit och vi köpte goda baugetter på Sandys, åt i köket med tända ljus, fikade med god choklad och myste och prtatade länge. Jättehärligt!!! Nu skall hon träffa en konsult i Sundbyberg, så jag håller tummarna och hoppas hon får sin affärsplan godkänd och ännu hellre; hyllad!!!

Inga kommentarer: