onsdag 12 november 2008

Partybilder, regnbågar och lussebullspremiär!

Orup och Lena Philipsson överraskade ju oss på personalfesten, med ett jädra ös!
Partystämning!
Dansa i Neon var inledningsnumret.
Oj, vad glad jag ser ut... här mellan Andreas och Fredrik. Jag tog inte så fasligt roliga partybilder, så ni får bara en till. På Facebook finns några fler.
Henrik i danspose. Lite kul bild!
Idag har jag jobbat väldigt, så jag kan nog gå snart. Novembervädret har legat som en tung sky över Stockholm men imorse var det riktigt fint gult ljus ute, och en regnbåge över Råsundastadion... och över TV4! Fiiint!
Mellan dagens jobba har jag lyxat rejält då vi tog oss en fika på ett bra ställe på Fleminggatan. Goood saffransbulle med bland annat mandelmassa i... och en kopp chai... de lux! MUMS!!! Det var årets saffransbullpremiär det!

Inga kommentarer: